ثبت شکایت

ثبت شکایت و پیگیری :

سفارشات فروشگاه کارنیلا فقط از طریق پست پیشتاز و یا پست سفارشی بنا به انتخاب مشتری ارسال خواهد شد

  • – سفارشات روز بعد از پرداخت الکترونیکی و ثبت سفارش به اداره پست ارسال خواهد شد

  • – کارنیلا موظف است بعد از ارسال مرسوله شماره پیگیری آنرا برای خریدار از طریق ایمیل یا اس ام اس ارسال نمایند

  • – در صورتی که آدرس خریدار اشتباه باشد و یا به هر صورتی (عنوانی) عودت گردد جهت ارسال مجدد سفارش باید مبلغ یک صد هزار ریال بابت ایاب ذهاب و ارسال مجدد به حساب فروشگاه از طرف خریدار واریز گردد

  • -خریدار بیست و چهار ساعت بعد از در یافت محصول فرصت دارد که ایراد یا عدم تطابق سفارش را محصول خریداری شده از وب سایت به همراه شماره فاکتور از طریق یکی از راه های تماس ذکر شده در وب سایت اعلام نماید